pátek 1. prosince 2017

Vánoční dekorace - Hvězda (video návod)

Dneska vám ukážu inspiraci, jak si vytvořit hvězdu. Dá se použít jako závěsná dekorace nebo i jako prostírání. Návod je jako vždy jednoduchý a určitě ho zvládnou i děti.

Vánoce se blíží a já jsem dostala nelehký úkol vytvořit velikou mašli na auto. K této mašli jsem potřebovala vymyslet nějaký střed, který by vypadal dostatečné vánočně. Inspiraci jsem hledala v hobby marketech. Nakonec jsem rozhodla, že do středu vytvořím hvězdu. Hvězda se dá ale použít i jako závěsná dekorace na dveře nebo jako prostírání, pokud vytvoříte i menší hvězdičky, tak se dají použít jako prostírání pod skleničky, nebo jako ozdoby na stromeček. Můžete tedy vyrobit různé barevné kombinace, různé velikosti a i různé tvary (srdíčka, čtverečky, vločky, atd.).

Potřebujeme:

  • hvězdu z filcu/filc (doporučuji silnější filc)
  • bavlnky, nitě, vlnu
  • jehlu
  • nůžky
  • pravítko
  • tužku/křídu

Tipy a triky

  • Já jsem koupila hvězdu z filcu v NanuNana, dá se ale koupit i v Kiku a různých tvořivých obchodech.
  • Hvězdu můžete hledat i jako prostírání na stůl, takže musíte být hodně kreativní. 
  • Pokud hvězdu neseženete nebo si ji chcete sami vyrobit, tak si ji buďto narýsujte sami nebo si můžete stáhnout nějakou šablonu z internetu, kterou obkreslíte na filc a obstřihnete. 
  • Pokud chcete, aby hvězda byla oboustranná, počítejte s tím již od začátku a tužkou nebo křídou kreslete slabě. Já potřebuji mít hvězdu pouze jednostrannou, tak jsem si z druhé strany mohla čmárat ,jak se mi chtělo.

Návod

Návod je velice jednoduchý a můžete se na něj podívat ve videu. Ve stručnosti do středu hvězdy si pomocí pravítka vytvoříme menší hvězdu, kterou vyšijeme "nitěnou grafikou". Pokud chcete mít hvězdu oboustrannou, tak obšívejte jako ukazuji na začátku videa. Já potřebovala hvězdu jednostrannou, takže jsem potom v rámci šetření nití vyšívala malinko šetrněji.