úterý 13. září 2016

Pouzdro na zákaznické karty (19 Kč)


Ahoj,
dneska mám pro Vás další recenzi na pouzdro na zákaznické karty. Jelikož stále něco objednávám z Ebay, tak se alespoň inspirujte, co všechno se tam dá najít.

Odkaz

Zde se můžete podívat na odkaz
Odkaz
Pokud je odkaz nefunkční, hledejte pod těmito slovy: Credit Card Holder PU Leather

Objednávka a dodávka

  • Objednávala jsem 1 kus.
  • Obal přišel v igelitové obálce a v pytlíčku.
  • Fotografie souhlasí se skutečností.
  • Dodací doba byla 16 dní.

Můj názor na obal

Obal je perfektní, přesně takový, jaký jsem ho čekala. Jediné co bych vytkla je, že to strašně moc smrdělo nějakým plastem. Kamarádka penpalka to nazvala: "Koňské koblihy". Takže jsem to musela nechat alespoň den otevřené, aby to trochu vyprchalo. Jinak nemám co vytknout.


20160429_145428.jpg
Příjemný den,
Hanča