úterý 30. srpna 2016

Rohová řezačka, řezačka rohů (57 Kč)


Ahoj.
V poslední době se mi stávalo, že jsem u pohledů měla polámané rohy. Tak jsem hledala a hledala a na ebay jsem našla řezačku rohů a to za pár korun. Objednala jsem rovnou dvě - pro mě a pro kamarádku postcrosserku.

Odkaz

Tady se můžete podívat na odkaz. Jelikož jsem si nemohla vybrat barvu, tak jsem byla mile překvapena, že se prodejce trefil do mého vkusu. Hrozně moc jsem si přála dostat pro sebe růžovou a pro kamarádku modrou.
Odkaz
Pokud je odkaz nefunkční, hledejte pod těmito slovy: Corner Cutter

Objednávka a dodávka

  • Obě řezačky přišly v bublinkové obálce (dohromady).
  • Každá byla zabalená v papírovém balení (na fotce je vidět modrá zabalená řezačka), na kterém byl dokonce obrázkový návod, jak ji používat.
  • Nabídka tedy odpovídá realitě.
  • Jedna vyšla na 57 Kč.
  • Dodací doba byla 14 dní.

Můj názor na řezačky

Musím tedy říct, že trvalo déle než jsem je na ebay našla. Hned mě nenapadlo, jak do vyhledávače zadat řezačka (našla jsem to díky klasické děrovačce).

Řezačka je plastová, takže se musí trochu s citem. Ale bez problémů to ořízne i tvrdý pohled, je dost ostrá. Krásně sedne do ruky. Stejně jako má děrovačka dole "kontejner na odpad", tak i tato řezačka je stavěná stejně.

Jelikož jsem nedávno vytvářela jmenovky, řezala jsem řezačkou rohy jmenovek, které byly z tvrdého papíru a byly přeložené. Řezačka tedy bez problémů ořízla i dvojitý tvrdý papír.

20160514_142328-1.jpg
Řezačka je můj veliký kamarád, takže jen a jen doporučuji.

Hanča