pátek 8. dubna 2016

DIY samolepky Prioritaire (návod)

Ahoj.
Jelikož jsem velice tvořivý člověk a spoustu věcí dělám svépomocí, rozhodla jsem se tentokrát udělat návod na samolepky Prioritaire.
Tentokrát si můžete užít i video. Klasický foto návod je níže.


Vzhled samolepek

To jak samolepky vypadají, si uděláme v nějakém programu. Já si vystačila s programem Malování, které má snad každý počítač. Samozřejmě existují lepší programy, ale toto určitě zvládne každý.
 
Obrázky jsem stáhla z google.com (klíčová slova - png, černobílý, brush).
Obrázky jsem udělala široké přesně podle mých lepicích pásek, tedy 5 cm. Výška je dle mého názoru jen na Vás. Já výšku orientovala podle obrázků.
 
Tady už jsou některé moje výtvory, které si můžete stáhnout.
prioritaire-5.png

Ale jak si udělat samolepky?

Potřebujeme:

  • Oboustrannou lepicí pásku (širokou 5 cm)
  • Nůžky
  • Vytisknuté Prioritaire obrázky (viz výše)
  • Pokud chcete, aby se samolepky leskly, potřebujeme ještě průhlednou lepicí pásku (širokou 5 cm)

Postup:

Jediné, co uděláme je, že vytisknutý obrázek přiložíme (nalepíme) na oboustrannou lepicí pásku, pořádně uhladíme. Pro lesklé samolepky ještě vrchní část polepíme průhlednou lepicí páskou.
 
A máme hotovo. Je to jednoduché a myslím, že výsledek stojí za to. Pro jistotu vkládám i obrázek postupu, aby vše bylo zcela jasné.

Potřebujeme:

20160209_192652.jpg
Samolepky přilepíme na oboustrannou lepicí pásku.
20160209_192732.jpg
A máme hotovo.
20160209_193425-1.jpg
Doufám, že se Vám návod líbil. V tomto případě jde spíš o nápad, jak si něco udělat svépomocí.
 
Vaše Hanča